Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Nov 26, 2010

Gatal di situ :P

harini,genap 4 ari aku demam,,,semalm g klinik alamanda doktor tu bertanya "awk sakit ape ? demam ? selesema ? batuk ?..oke,dgn lapang dada aku jawab semua yg doktor sebut tu sy sakit ! kepala sgt pening , mujur dpt tahan muntah time tuh...sebelum tu aku da lembik muntah kt luar klinik,agak teruk time tuh..tp tu cte semalam,buang yg keruh ambil yg jernih hehe...harini aku da sht cket,terus ajak my beloved sis pegi tgk cte ngangkung..tp mak xtau oke haha,sbb nti kalau die tau kompem marah la weh sbb demam x baek lagi da pergi bergediks :P cte die ala2 komedi seram gitu,tp yg x bestnye aku x ddk same2 dgn kakak aku sebab die ddk kt kapel sit dgn kwn die tgl la aku sorg2 tercampak ddk sorg2..bygla,baris aku sume laki aku je sorg perempuan mengayukan diri kt tgh2..adoyai ! eh2 da la budak laki tu slumber je mtk pop corn aku,bapak x malu xknl ape mtk2 yg org..sbb belas kasihan oceh ! haha aku bg jgkla..tp keadaan aku kt dalam tu sgt2 la sejuk dgn sweater x pakai,tp bdk laki tepi aku tu hulur jgk tisu kt aku haha ! oke agak malu di situ sbb td aku bt2 sombong die tanye aku x jwb, buat bodo :P hingus ni xyah ckpla,mencurah2 kan bakti pd tuan die plak time2 nk bergediks ni..oke pas abes movie,dak laki tu dgn slumber bg fon die kt aku sruh aku save number aku...oh ! tidak aku ade bf weh , x baek la bt camtu hahaha :P petua nk kekal lame jgn la curang , gediks xpe bhahaha :D

No comments:

Post a Comment