Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Dec 1, 2010

cuti sem !

nak abes cuti da aku baru nk cite psl cuti sem aku..sedikit bz mengasuh anak2 triple 'A',bgun pagi da dgr ank2 bising,nk susu,buaikan anak,maen2 dgn anak..ish!susah hidup berumah tangga ni.haha :P oke berbalik dgn rutin harian aku,bgun seawal pukul 11,oke rakam cket 'seawal' itu.bgun2 terus menuju ke destinasi pilihan iatu peti sejuk...mak aku da selalu bising sbb habit aku yg satu tu,suke buke peti sejuk byk2 kali,biarr xde makanan pun ..lps buke peti sejuk aku pun terus breakfast dan terus pegi mandi..err! perlu ke sedetail ini aku menulis ? lps siap2 da cantek sume aku terus maen2 dgn baby alif,da pandai senyum sekarang.pantang tgk muka ucu die ni senyum jeeeeee nk suruh dukung la tu :D aku dukung sekejap je,sbb jiweku meronta2 nk on9..oh ye,sepanjag cuti ni aku copy byk cte korea..yg sekarang ni aku tgk 'witch yoo hee' . da lame tgk tp x abes2 lg ! sakit aty la wei tgk cte ni , first time aku tgk korea aku x suke hero die ! sbb x hensem  ! begitula rutin harian aku , ptg2 plak aku bercanda dan bergediks dgn rabiatul aka bie bulan ! blh dikatakan tiap2 ptg kami ukur jln di kg..x mengorat pun , sbb majoriti org laki di kg ni sume aku dan bie kenal hohohoh :D xde feeling la nk ngorat org kg sendiri ni , x berkembang warisan keluarga aku nti huuhuhu :) pastu pabila malam menjelma eh2! klasik plak ayt aku on9 jela sampai la mata di nak tdo , jd mak guard kt umah...kalu x pun ,aku ym dgn kekasih hati , cuti2 ni nk jumpe jauh mujur ade ym or skype kan2 ! oke la,byk lagi cte tp tibe2 plak lupe..sampai esk pun x abes kalu nk tulis. zaasssssssss layannnnnnnn :P

No comments:

Post a Comment