Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Dec 21, 2010

da jealous one

gamba xde kaitan pun dgn entri ni :P

aku baru lepas on9 fb ! actually aku x suke stalker orang..dengan keadaan internet berokband aku cam tanhik je lambat , memang nak boleh view satu2 profil tu memang bapak lame la..tapiiiiii ade sorang budak dalam fb aku , xnak la mention name die sebab haru biru nanti haha...aku x tau kenape aku memang suke dan boleh dikatakan tiap-tiap kali aku on9 mesti aku view profil dia , boleh katekan memang wajib...aku pon x tau kenape aku stalker dia...actually die ni lelaki ! haha..mamat ni da ade awek kot..da kalau nak tau sebab aku suke view profil dia sebabbbbb aku suke bace komen2 die dengan awek die . tersangatlah sweet ! sumpah..aku rase dieorg x romantik sangat tapi aku suke bace komen2 dieorg...biarla komen2 panjang pon tapi aku suke ! dan bile da abes bace mesti aku pk sorang2...JELESSSSSSSS !!! kompem pas tu aku akan senyap je haha..bodoh kan ! tapi nak buat mcm mane da aku suke :P

haaaaa ! lebey kurang macam ni la aku jeles haha :D




dari pemerhatian aku , si mamat macam sayang sangat kat awek die , dan kalau bace dari komen2 dieorg macam selalu gaduh...pakwe dak ni suke merajuk dan sangat comellllll aku rase lelaki macam tu ! mak aiiiiii sukela aku tengok...pastu bile pikir2 kenape la aku x dapat lelaki yang macam tu kan haha :D x baek la sya , kena bersyukur dengan ape yang kite ade kan3 ? huhu.. oke pesanan untuk diri sendirii


No comments:

Post a Comment