Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Dec 15, 2010

liar !

dulu aku ingat lagi bace buku doraemon , doraemon ckp kalau nobita cakap tipu lidah akn jadi panjang ! dan mak aku dulu time aku kecik-kecik cakap kalau cakap tipu allah gunting lidah...dgr mcm kelakarkan,tp mase kecik dulu tau ape je takut jugak bile mak aku cakap camtu ! ckp pasal menipu,tipula kalau aku x pernah cakap tipu..mane ade org x pernah menipu beb...tp ni aku nak cakap pasal menipu dalam hubungan cinta ! haha..xbleh bla ayt.semalam,kekantoian berlaku antara aku dan die ! weyyy benci r aku feeling camni sumpah benci...aku da jujur-sejujurnye dengan mu r ! mu nak tipu-tipu plak kenape ? even bg die bende alah tu kecik cemiut je , tp sebelum die tipu aku dengan benda besar lagi pasni baek aku blah je kan ! sayang mmg r sayang , sebelum ni aku da banyak kena tipu dengan makhluk berbulu durjana tu ,xkan yang ni pun aku nak kena jugak ! kalau aku still dengan die lagi pun pasni , maybe aku da x percayekan die lagi..menyampah ade ! orang laki mmg macam ni ea ! die da buat aku x percayekan die lagi so jangan harapla aku nak jujr lagi dengan die,sepuluh kali aku tipu die pasni...sakitnye ati aku sampai dengar suare die pun mcm aku nak letak je fon semalam ! buat aku xde mood je , die ingat aku bodo ape nak sembang2 dengan aku mcm aku budak tadika baru nak belajar ! aku pun pandai pikir r..kalau da biase menipu nanti mmg benda tu da lekat dalam jiwe susahla weh...nanti aku rase silap2 kalau x cakap menipu dalam sehari agaknye x complete kan hidup ! aku benci la weh..skrg ni aku nak buat senyap je, xmsg n x call ! aku da xnak pikir r , x gune r kau cakap dengan aku sekarang sbb aku nak dengar suare mu pun aku da xnk..silap besar cari gaduh dengan aku time aku period2 ni ! 


untuk awk ye sayang !

No comments:

Post a Comment